Klantenservice 071-3626162
Gratis bezorgen vanaf €69,-
Discreet verzonden en bezorgd

 🎁  Kies jouw CADEAU v.a €100 in de winkelwagen

FAQ

Bestel proces

Account nodig?

Om bij MissSteel.nl een bestelling te kunnen plaatsen heb je GEEN ACCOUNT NODIG.

We hebben natuurlijk wel je gegevens nodig anders kunnen we de bestelling niet bezorgen. Een account kan je ten alle tijden aanmaken op de volgende 2 manieren:

  1. Je maakt een account aan tijdens het bestelproces.
    Vink na het invullen van je gegevens hieronder aan ‘een account aanmaken’. Je kunt dit account bij volgende bestellingen opnieuw gebruiken.
  2. Je maakt een account aan voordat je gaat bestellen.
    Hiervoor klik je rechtsboven op de pagina op ‘mijn account’. Vervolgens klik je op ‘account aanmaken’ onderaan het vak voor nieuwe klanten. Nu kun je jouw gegevens invullen.


Bestelproces

Hieronder wordt het plaatsen van een bestelling bij MissSteel.nl stapsgewijs beschreven:

Stap 1: Vink bij het gewenste artikel het aantal aan, indien mogelijk de kleur of de maat en klik  op ‘in winkelmand’.

Stap 2: Controleer je winkelmand en pas deze eventueel aan. Heb je een kortingscode vul deze dan onderaan in en klik op klik op ‘kortingsbon toepassen’.

Stap 3: Klik op ‘doorgaan naar afrekenen’.

Stap 4: Vul je gegevens in indien je geen account hebt of controleer je gegevens indien je bent ingelogd.

Stap 5: Selecteer bij de Betaalmethode de gewenste betaalwijze.

Stap 6: Controleer je bestelling, accepteer de algemene voorwaarden van MissSteel.nl en klik op ‘bestelling plaatsen’ om de bestelling definitief te maken.

Bevestiging van jouw bestelling

Je ontvangt nu automatisch een bevestiging via de mail binnen enkele minuten. Indien je deze bevestiging niet ontvangt zit deze hoogstwaarschijnlijk in de Spam. Misschien is er ook mogelijk iets mis gegaan. Stuur dan een mail naar klantenservice@misssteel.nl en dan kijken we het voor je na.

Defect of probleem

Heb je een probleem met jouw Product?

Misschien is dit makkelijk verholpen met één van onderstaande tips.

Mijn speeltje gaat niet aan

Om een seksspeeltje aan te zetten dien je vaak 2 a 3 seconden het aan/uit knopje ingedrukt te houden tot deze aan gaat. Dit geldt ook voor uitzetten.

Mijn speeltje laadt niet op

Wanneer een speeltje aan de lader ligt dient er een lampje te knipperen of branden. Vaak wanneer het speeltje volledig is opgeladen brandt deze constant. Zet hem pas aan na los koppelen van het snoer. Werkt hij dan niet zie de tip hierboven.

Zie je geen lampje branden dan kan het snoer kapot zijn. Van sommige merken verkopen we snoertjes. De meeste snoertjes zijn te koop in elektronica winkels. Neem het snoertje mee en dan weten ze daar welke je moet hebben.

Geen van bovenstaande tips is de oplossing?

Is geen van de genoemde tips een oplossing dan is er misschien sprake van een defect. Op onze speeltjes zit 1 jaar garantie en bij sommige merken langer. Is jouw speeltje bij ons in de webshop gekocht stuur dan een mail naar klantenservice@misssteel.nl onder vermelding van het ordernummer en een duidelijke omschrijving van het defect.

 

Levertijd en verzendmethode

Voor 23.00u besteld , is morgen in huis!

Binnen 3 minuten ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail.

De levertijd van het pakket is afhankelijk van het tijdstip van de order en de gekozen betaalmethode.

Levertijd

Tijdens het bestelproces kun je kiezen welke dag en binnen welk tijdvak van 2 uur je jouw pakket wenst te ontvangen. Ook is er de keuze voor avond bezorging of ophalen bij een PostNL locatie.

Besteld op maandag-vrijdag en zondag 
Wanneer je een bestelling bij MissSteel.nl voor 23.00u plaatst, wordt deze dezelfde dag nog door ons verwerkt en verzonden. (Uitzondering: Bij de keuze voor betalen met “overboeking” wordt verzonden zodra het bedrag bij ons binnen is.)

Besteld op zaterdag
Plaatst je een bestelling op zaterdag dan wordt deze op zondag verzonden en heb je deze maandag in huis. ( Let op dit kan afwijken op Feestdagen )

Keuze voor andere bezorg opties

– keuze voor andere dag en tijdvak ( tijdvak alleen in Nederland mogelijk )
– PostNL Locatie (Let op hier ligt het nog een week na bezorging, bij niet ophalen zijn er kosten aan de retourzending verbonden)
– avond en maandag bezorging (Avondbezorging alleen in Nederland mogelijk )

Track & trace

Nadat jouw pakket is verzonden ontvangt je een e-mail met daarin het Track & Trace nummer. Via de Track & Trace link kun je jouw bestelling volgen, zo weet je precies wanneer je het kan verwachten. Kleine producten worden in een enveloppe toegestuurd, al dan niet met een track en trace.

Verzendmethode

Pakketten worden bezorgd door PostNL.

Retour Afzender

Komt een pakket ongeopend retourafzender en hebben wij hier geen bericht van gekregen of wordt het pakket geweigerd dan betalen wij het aankoop bedrag minus de retourkosten van €5,50 terug.

PostNL

– Keuze Datum en tijdstip en afleveradres ( tijdstip alleen in NL mogelijk )
– Keuze PostNL Locatie
– Avond en maandag bezorging mogelijk ( avondbezorging alleen in NL een keuze )


Niet thuis

Bent je niet thuis als de bestelling bij je wordt aangeboden dan zal de PostNL-medewerker een kennisgeving bij je in de bus achterlaten. PostNL zal wanneer gekozen voor ‘alleen huisadres” het pakket naar een PostNL locatie brengen. De geadresseerde kan de zending binnen 1 week op het aangegeven Postkantoor afhalen. Wordt het pakket niet afgehaald dan worden er kosten in rekening gebracht voor retour.

Annuleren bestelling

Hoe annuleer ik een bestelling?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Aangezien je bestelling al te ver in het verzendproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Indien je je bestelling niet meer wenst te ontvangen, raden wij je aan om de bestelling aan de deur te weigeren of te retourneren. Hier vind je de stappen voor retour

Let op : Onze producten kunnen vanwege hygiënische redenen niet retour gestuurd worden wanneer de sealing van het product is verbroken.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Tot 23.00u besteld, volgende dag in huis.
Alle bestellingen die tot 23.00u binnenkomen worden dezelfde avond nog verwerkt en de volgende dag bezorgd door PostNL. Behalve op zondag. Bestel je jouw pakket op zaterdag dan wordt jouw pakketje op maandag bezorgd.

Andere dag kiezen
Je kunt ook een andere dag kiezen mocht je de volgende dag niet thuis zijn. Of ervoor kiezen om jouw pakketje op te halen bij een afhaalpunt.

Avondbezorging
Wens je jouw pakket in de avond te ontvangen. Dat kan. Kiezen dan voor avondbezorging. Hier worden wel de extra kosten voor in rekening gebracht die wij ook aan PostNL hiervoor betalen.

Is de verpakking van de zending Discreet?

Wij versturen jouw bestelling in een blanco verpakking. Er staat dus geen tekst op. Op het verzendlabel staat jouw adres maar er staat geen naam van de afzender op. Er is dus nergens te zien dat dit pakket van MissSteel.nl afkomstig is.

Standaard is tijdens het bestelproces ingeschakeld dat het pakketje niet bij de buren geleverd mag worden. Ben je niet thuis en heb je dit liever wél, omdat de buren toch niet kunnen zien waar dit pakket vandaan komt, dan kun je dit uitschakelen.

Ook is er de mogelijkheid tijdens het bestelproces te kiezen voor een afhaallocatie in Nederland en België.