Garantie
Zit er garantie op de producten van MissSteel.nl?
Wij Dames van Miss Steel streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Wij verkopen de producten waar wij van weten dat deze goed gefabriceerd zijn. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een artikel defect is, niet goed functioneert of dat er een ander probleem is met een product. Hieronder vind je meer informatie over de garantie op onze artikelen.
Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- normale slijtage en/of
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Op alle producten garantie van 1 jaar tenzij anders vermeld.
Dit geldt voor fouten, fabricagefouten en de onderdelen die de normale werking beïnvloeden. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik, overmatig gebruik en demontage zijn uitgesloten van onze garantievoorwaarden. Heb je elders jouw product gekocht dat valt de garantie onder de voorwaarden van de desbetreffende winkel.
Indien er sprake is van fabrieksgarantie dan staat dit vermeld op de product- en/of merkpagina. De aangeboden fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft.
Voor alle producten geldt naast een fabrieksgarantie, de wettelijke garantie. De wettelijke garantie (non-conformiteit) wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien je van mening bent dat het product niet voldoet aan wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij het probleem kunnen oplossen
Defect product aanmelden
Heeft jouw speeltje een defect stuur ons dan een mail. Vermeld jouw ordernummer en geef een duidelijke omschrijving van het defect. Je kunt mailen naar: Klantenservice@misssteel.nl