Het doel van OhMiBod is om de collectieve persoonlijkheid van de klanten te weerspiegelen die een open, eerlijke houding hebben ten opzichte van seksualiteit en persoonlijk genot.
teledildonische revolutie. Met andere woorden, zij zijn de drijvende kracht achter de evolutie van interactieve technologie voor seksuele gezondheid en welzijn. Vanuit hun perspectief zijn hun groei en hun succes een kerstwonder. In 2004 hadden Suki en Brian Dunham een vakantie die hun leven – en het landschap van de seksuele welzijnsmarkt – voor altijd zou veranderen, toen Brian Suki haar twee favoriete kousknuffels cadeau deed: een nieuwe vibrator en een iPod®. Het duurde niet lang voordat Suki, een voormalig Apple marketing manager, dacht: “Zou het niet cool zijn als ik deze zou kunnen combineren om een werkelijk verbazingwekkende dual-sensorische ervaring te creëren?” Twee jaar later werd OhMiBod geboren, en ze nodigden de wereld uit om “de muziek te voelen” met de originele OhMiBod.
De elegant ontworpen vibrator was de eerste in zijn soort en kon worden aangesloten op iPods® en andere mp3-spelers om een echte dual-sensorische ervaring van muziek en aanraking te bieden. Maar als noodzaak de moeder is van uitvindingen, dan is creativiteit de moeder van innovatie. Met ogen die nu openstaan voor oneindige mogelijkheden, hebben ze tientallen producten ontwikkeld die zijn ontworpen voor mensen van elk lichaam. Dit omvat populaire, bekroonde lijnen zoals: Club Vibe, op afstand bedienbare, draagbare slipvibrators blueMotion, Bluetooth®-vibrators Lovelife, persoonlijke stimulators genoemd en ontworpen om de passie en de belangrijkste eigenschappen van de dertigjarige relatie van Suki en Brian te weerspiegelen.